Дистанційне навчання

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ УЧНІ МАЮТЬ ЗМОГУ ДИСТАНЦІЙНО ОПРАЦЮВАТИ ПРОПУЩЕНИЙ МАТЕРІАЛ!

Доброго ранку, любі діти!

Ось і закінчилися осінні канікули. Сьогодні розпочинаємо дистанційне навчання. 

Не забувайте працювати щодня. 
Прохання опрацьовувати матеріали своєчасно, не відкладати на потім.
                                                                                                     Здоров’я вам, діти!
                                          Успіхів у навчанні! 
         Завдання вівторок-середа ( 03.11. - 04.11)
Математика
1. Повторіть, будь ласка. 

Розв'язуючи задачі, пригадуємо алгоритм за яким працювали в школі.
2. Виконай завдання із підручника с.26 №1,№2 (усно); №3, №4, №6 (письмово у робочому зошиті)


Українська мова
1. Запам'ятайте, будь ласка.

2. Прочитайте, будь ласка с. 54-55 (завдання у підручнику виконуємо усно)
3. Виконай завдання у друкованому зошиті (письмово)
с.32-33, завдання з 1-5.
Завдання 1 виконай у робочому зошиті в косу лінію.

Мистецтво (образотворче мистецтво)
Дітки, сьогодні ми будемо навчатися малювати осінні листочки. Перегляньте, будь ласка, відео.
 Виберіть листочок, який бажаєте намалювати.

При виникненні труднощів телефонуйте.
Виконані завдання надсилайте у Viber в особисті повідомлення.
ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ, Я ВАМИ ПИШАЮСЯ!

Завдання на 12.05 – 15.05
Настав новий тиждень дистанційного навчання
ЩОДНЯ повторюємо слова до теми тижня
Четвер (14.05.2020)
Українська мова
1. ПОВТОРЕННЯ (письмово)
                                      Диктант.     
Чай, чайка, майка, лійка, гайка, зайчик, гайок, мій, піймати, сойка, йдемо, байка, іній, Йосип, Андрій, Сергій, Матвій, Надійка.
Мама заварила чай. 
З вулика вилетів рій. 
Діти піймали зайчика. 
Марійка читала байку. 
У гайку співав соловей.
Зробіть звуко-буквенний аналіз виділених слів.
Творче списування. До слів першого рядка дібрати слова з другого рядка і записати словосполучення.
              Білий, добрий, срібний, смачний.
              Іній, сніг, чай, друг.
2. Знаходження слів, які відповідають на питання скільки? (усно)
- Пригадайте скільки в нвшому класі дівчаток? 
- Скільки хлопчиків? 
- Скільки в класі дівчаток, які мають ім'я Марія? 
- Скільки хлопчиків з ім'ям Іван?
3.Робота в звичайних зошитах.
Диктант відгадок.
— Запишіть, скільки у зайчика вух? Скільки у лисички лапок? Скільки вам років? Скільки сонечок у небі? Скільки бажань виконала золота рибка? Скільки сьогодні уроків?
— Діти, що спільного в записаних словах? (відповідають на питання скільки?.)
4. Гра «Де заховалися цифри?». Вибірковий диктант.
Записати тільки ті слова, які відповідають на питання скільки?

Два скельця, три дужки —
На ніс і на вушка.                                                                    (Окуляри).
Деревце — не полінце;
шість дірочок має,
весело співає.
(Сопілка).
В мене ніжка одна,
Чобітка не маю,
І хоч я без голови,
Шапку одягаю.
(Гриб).
П'ять комірчин,
А одні двері.
(Рукавичка)
Ти зі мною не знайомий?
Я живу на дні морському.
Голова і вісім ніг, ось і весь я ...
осьминіг).
5.   Розгадування ребусів.
Записати слова. Підкреслити однією лінією слово, в якому найменше букв. Підкреслити двома лініями слова, у яких є м'які приголосні звуки.
6.Гра «Упізнай друзів півника».
Розгадування анаграм. Записування утворених слів: 
Математика
1. Назви сусідів чисел ( усно)

2. Повторюємо склад числа 6 письмово 
Записати приклади в звичайний зошит і розв'язати
3. ПОВТОРЮЄМО (усно)
4. ПИСЬМОВО
5. Запиши і розв'яжи задачу
Середа (13.05.2020)
Я досліджую світ
Пам'ятки старовини рідного краю




Математика
1. ПИСЬМОВО
70   11  49   89    10
2. Повторюємо склад числа 7 письмово 
Записати приклади в звичайний зошит і розв'язати
3. Письмово.

4. Письмово
Українська мова
1. ПОВТОРЕННЯ (письмово)
(Пишемо слова і речення з буквою ҐСловниковий диктант)
Ґ      Аґрус, ґава, ґанок, ґулька, ґніт, ґудзик, ґрунт, ґрати, дзиґа, ґелґотати. 
 Диктант.
1.                Гуси в лузі  ґелґотали.
2.                На дерево сіла ґава.
3.                Дзиґа весело крутилася.
4.                У саду дозрів аґрус.
2. Складіть речення з поданих слів та запишіть їх каліграфічно.

   3.  "Незвичайна математика" 
Виконай дії, запиши отриманий результат, та зроби звукобуквенний аналіз отриманих слів.

Вівторок (12.05.2020)
Українська мова
ЛІТО
У відчинене віконце 
Зазирнуло зранку сонце 
І лоскоче ніжно носик 
Як зробити літо корисним: поради для батьків / ЦентральнийІ маленькі ніжки босі. 
Сяйвом сонця все залито, 
В нас гостює справжнє літо, 
Кольорове та яскраве, 
Запашне, смішне, цікаве! 
Мама літечку радіє, 
Літо всіх маляток гріє, 
Щоб росли вони здорові, 
Наші «сонечка» чудові! 
(О. Роговенко)
1. Дайте відповідь на питання.
- Яка пора року невдовзі буде гостювати у нас? 
- Якими словами його описує автор? 
- Придумайте якомога більше власних слів
- Чи здогадались ви, яка тема нашого тижня? 
 2. Розшифруйте слова та скажіть, що їх об’єднує. Розташуйте назви місяців у потрібному порядку. 
(ЧЕРВЕНЬ, ЛИПЕНЬ, СЕРПЕНЬ)
3. Інтерактивна гра «Ґронування»
Дітки, що спадає вам на думку, коли ви чуєте слово «Літо»? 
Назвіть прикмети літа. 
Спробуйте об’єднати асоціативні слова у групи-грона за різними ознаками, наприклад.: 

4. Читання віршів про літні місяці
Червень 
Той, хто бачив, як розкішні 
Маки вогняно цвітуть, 
Червень 2013-2014 » Вище професійне училище №3Як в садках дозрілі вишні 
Аж гілки додолу гнуть, 
Той, хто впору косовиці 
На узліссі поміж трав
Соковиті полуниці 
В повні кошики збирав, 
Той розкаже сам, напевно, 
Чом це здавна між людей 
На Вкраїні зветься Червнем 
Перший літній місяць цей. 
(Н. Забіла) 
Липень 
Мрійники: Місяць липень - середина літа
Липень – літа половини, 
Час привітний та ясний. 
Перестигла вже малина, 
Грають хвилями лани! 
Долітає аж до сонця 
Тиха пісня звіддаля, 
І до хатнього віконця 
Сонях голову схиля.
 (Є. Желєзняков) 
Серпень 
Було ж у серпня клопоту, 
І все, як на біду: 
Доспілі груші падають 
І яблука в саду. 
Статті - СерпеньІ кавуни аж просяться 
В машини й на вози. 
Ще й дині жовтобокії: 
- На ярмарок вези! 
Розписаний до хвилечки 
У нього календар: 
Озимі треба сіяти, 
Орати час на пар. 
Хоч мало днів лишилося, 
Хоч нічки не доспав, 
Та впорався до холоду, 
Порядок всьому дав. 
(М. Лисич)
 5. Пропишіть за зразком та доповніть письмово речення: Червень милує …. 
Липень дарує …. 
Серпень приносить ….. 

Математика

Повторіть

Вивчаємо «Склад числа» для початкових та перших класів | Освіта ...

Повторіть розрядні одиниці:


Виконайте завдання:
 
Рефлексія: 
Завдання на 04.05 – 08.05
Настав новий тиждень дистанційного навчання
« Ми – українці. Ми – європейці »
ЩОДНЯ повторюємо слова до теми тижня
Четвер (07.05.2020)
Математика
ПРИГАДАЙ ПРАВИЛО !
Від перестановки доданків сума не змінюється
3+4=4+3

1. ПРИГАДАЙ   УСНО
2. НАКРЕСЛИ в зошиті 
3. ПОДУМАЙ. ХТО,де живе?( УСНО)

              4. ЗАПИШИ ЧИСЛА  у зошит  У ФОРМІ ЗРОСТАННЯ   
( від найменшого до найбільшого) 

5. ВИКОНАЙ ПИСЬМОВО за зразком
6. ВИКОНАЙ ПИСЬМОВО
7. РОЗВ'ЯЖИ ЗАДАЧУ І ЗАПИШИ В ЗОШИТ

Я досліджую світ 
1.Переглянути 

2. Переглянути відео


Українська мова

Повторіть алфавіт. 

 

Прочитайте казку. Спробуйте переказати. 

Про трьох братів

Українська народна казка Поділля
Жив на світі один чоловік. Мав він трьох синів: Михайла — наймолодшого, Данила — середнього та Івана найстаршого. Дуже любив батько свою справу — ковальство, але найбільше своїх синів.
Коли чоловік помер, то залишив в спадщину свою майстерню, віслюка та старого кота. От зійшлися сини і стали батькове добро ділити:
— Я, — сказав Іван, — як самий старший, візьму майстерню.
— А я, — сказав Данило, — хочу забрати віслюка.
А Михайлу нічого не залишалося, як взяти кота.
В цей час видав король наказ: майстер, який зробить йому найкращий меч, отримає чотири мішки золота.
От Іван і Данило порадившись розпочали роботу, а наймолодший брат скільки не просився до них, все вони одказували:
— А ти, Михайле, піди поки худобу нагодуй та води принеси.
Зажурився Михайло. Приходить якось додому, а йому кіт людським голосом:
— Чому ви такі сумні, хазяїне?
Хлопець спочатку здивувався, а потім каже:
— Як же мені не сумувати, коли мене брати з собою в майстерню не беруть, батькової справи не навчають? Як жити мені далі на світі, коли нічим на хліб заробляти буде?
— Не журіться, хазяїне, покладіть мені в праве вухо вербову гілочку і лягайте спочивати.
Так і зробив.
Вранці Михайло прокинувся і знайшов поруч з котом дивовижний меч, оздоблений золотом і сріблом.
От настав день, коли король об’їжджав з донькою своє королівство, вибираючи собі меч. Взявши до рук Михайлів меч, король запитав:
— Хто майстер, що виготовив цей диво-меч?
Михайло ніяково подивився на свого старого кота, а той потершись йому об ноги, підштовхнув його уперед та так, що Михайло зробив здоровенний крок уперед і, опинившись посеред площі йому нічого не залишалося як підійти до короля й королівни.
Брати Михайла, що стояли в юрбі майстрів і простого люду, аж роти пороззявляли, коли побачили брата поруч з королем.
— Дивовижний виріб! — сказав король, — ось твоє золото, як я й обіцяв. Саме твій меч припав мені до душі найбільше.
А Михайло у відповідь:
— Не треба мені золота, краще, якщо на те твоя ласка, віддай за мене свою доньку.
— За такого вправного майстра, — каже король, — не гріх і доньку заміж віддати.
Наступного дня зіграли гучне весілля, запросили і Михайлових братів, які щиро раділи за нього, а кіт муркаючи поважно ходив біля наречених. І жили вони довго і щасливо.

Середа (06.05.2020)
Математика
1. Повторюємо склад числа 4.
 Записати приклади в звичайний зошит і розв'язати
2. ПОВТОРЮЄМО УСНО.
3. ВИКОНАЙ ПИСЬМОВО в звичайні зошити
4. ПОВТОРЮЄМО УСНО.
( Щоб знайти невідомий доданок,потрібно від суми відняти відомий доданок)
5. ЗНАЙДИ вірну відповідь ( усно)
Я досліджую світ
Опрацюй матеріал 



Вівторок (05.05.2020)
Математика
1. Повторюємо УСНО.
1 доба = 24 години
2 доби = ?
2. Повторюємо склад числа 3.
 Записати приклади в звичайний зошит і розв'язати
7 + 3 = 10  і т. д.
3. Повторюємо УСНО.
4. Виконати у зошитах письмово
5. Повторюємо УСНО 
Українська мова
Прочитай вірш та поміркуй.
Ми — українці — велика родина. 
Мова і пісня у нас — солов’їна.
Квітне в садочках червона калина.
Рідна земля для нас всіх — Україна.    
  • З якої літери ми пишемо це слово? Чому?
  • Назвіть слова – родичі цього слова. (україночка, українець, українське, по-українськи, українка, українська)
 Відтвори прислівя та запиши їх у зошит.
 Виразно прочитайте текст.
Вправа " Мікрофон"
- Як ви зрозуміли, хто такі українці?
- Як називається батьківщина українців?
- Які традиції українців ви знаєте? Яких дотримуються у вашій родині?
- Яка державна мова в Україні?
- Які національні свята ви святкуєте?
- Чи українці живуть лише в Україні?
- В чому всі українці єдині?

Продовжіть речення, запишіть його в зошит.

«Бути справжнім українцем – це….».

Складіть прислів'я, запишіть у зошит.

Понеділок (04.05.2020)
Українська мова
Можна все на світі вибирати, сину,
Вибрати не можна тільки Батьківшину.
                                                         (В.Симоненко)
У всіх людей — одна святиня.
Куди не глянь, де не спитай,
Рідніша їм своя пустиня,
Аніж земний в чужині рай.
Їм красить все їх рідний край.
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без Батьківщини.

— Яке значення для рослини має коріння?
— Чи має людина коріння?
— Що можна назвати людським корінням?
Прочитай оповідання та дай відповіді на питання.
 Дідова колиска
     Одного разу батько шукав щось на горищі. Знайшов стару дерев’яну колиску. Дивна така — помережана, різьбою прикрашена. Ще й буквами старовинними вирізано: «Мир і хліб».
— Це дідова колиска,— сказав батько. Він довго дивився на неї, а потім витер пил і заніс до хати.— Хай зберігається...
     Я не знаю свого дідуся. Батько показав мені тільки його могилу на кладовищі...
     Коли я чую слово Батьківщина, мені пригадується старовинна колиска. У ній лежав дідусь...
     Батьківщина — це люди, які жили на нашій землі до нас. Вони орали землю і сіяли, раділи і плакали, співали пісні. Це наші предки. Ми повинні знати минуле нашої Батьківщини. Хто забув про колиску, в якій лежав його дідусь, той не може бути справжнім патріотом. А наша колиска — це наше рідне село, рідна хата, мати й батько. З рідної хати починається для мене Батьківщина.
В. Сухомлинський
Вправа « Мікрофон »
— Як ви гадаєте, про що оповідання?
— Чому батько так бережливо ставиться до старої колиски?
— Що означає Батьківщина для автора?
        
         У кожної людини в житті є щось  найрідніше, без чого вона не може навіть уявити свого життя. Це рідний батьківський край, де вперше дитина побачила світ, ясне сонечко, дрібні сльозинки дощу на віконному склі, ріжок молодого місяця, чисту зелену травичку і тисячі різних квітів, що тішили серце своїм розмаїттям. Це та земля, на якій ми зробили свої перші кроки, земля наших батьків, дідів і прадідів. Вона найдорожча за все на світі. Вона єдина, де ми почуваємось удома, затишно і привітно. Тільки в рідному краю людина почувається захищеною, стійкою, впевненою, бо вона вдома. Де б хто не був, все одно повертається до своїх батьків, до свого дому, у свій рідний край, на свою Батьківщину, до свого коріння.

Продовж міркування та запиши в зошит.

Моє коріння — це...

Прочитай та випиши слова у зошит.
                       Я досліджую світ (технологічна галузь)
Діти, будь ласка, створіть аплікацію.
«Ліс» (дерева: дуб, липа, сосна; кущі; пташки; тварини: заєць, лисиця; стежка, трава, мурашка, мурашник; квіти).
«Ріка, озеро» (смужка ріки, овал — озеро; калина; береги; трава; кущі; верби; качка; чапля; риба; латаття; жабка).
«Поле» (смуга поля з пшеницею; дорога, маки, волошки, небо, хмарки, сонце, метелики).
Идеи аппликации на тему "Весна" для детей в детском саду и ...

Завдання на 27.04 – 30.04

Четвер (30.04.2020)
Математика
1. ПОВТОРЮЄМО УСНО



2. ВИКОНАЙ ПИСЬМОВО у зошиті

3. Добери самостійно числа,розв'яжи задачу

Я досліджую світ
1.


Середа (29.04.2020)
Математика
1. Опрацювати слайди усно.

2. Виконати у звичайних зошитах письмово.
                       15 - 4=                  12 + 2 =
                          17 - 3 =                 13 +4= 
                          19 - 5=                  11 + 8=        
                          16 - 3 =                 14 + 2=    
Українська мова
Розчитування . Віднови і прочитай
Усно.
Прочитай виразно текст

Спиши завдання в зошит, вставляючи пропущені слова в реченнях.

Вівторок (28.04.2020)
ЯДС (природнича галузь)
Перегляньте відео.

Гра «Закінчи речення».
Київ – столиця… (України)
Головна вулиця столиці - … (Хрещатик)
Місто Київ названо на честь…(старшого брата Кия)
Братів Кия звали…(Щек та Хорив).
Сестру - …(Либідь).
Математика
Перегляньте відео.


Доба — це проміжок часу між сходом сонця попереднього і
наступного дня; або між заходом сонця попереднього і наступного
дня; або між початком занять у школі вчора і сьогодні.
Доба — це ніч, ранок, день і вечір. Доба триває 24 год.
Яка назва доби між неділею і вівторком? Між середою і п'ятницею?
Між суботою і понеділком?
Час для відпочинку

Українська мова

Розчитування . Віднови і прочитай

Повторення. 


Гра «Букви розгубилися»
    Відновіть слова та прочитайте.  Розташуйте слова назви членів родини  за віком та запиши у зошит.
АМАМ, ДДІ, БУБАСЯ, АТТО, ДОКАЧ, ИСН, ІСМЯ.
Скласти звукові схеми до утворених слів.
Руханка для пальчиків
Оцей пальчик – мій дідусь,
Цей – моя бабуся,
Оцей пальчик – мій татусь,
Цей – моя матуся,
А цей пальчик – оце я!
А це вся моя сім’я
Моя семья - картинки

Читання  розповіді  Бруно Ферреро 

«Поле» і виконання завдань до тексту.

ПОЛЕ

Один батько залишив своїм синам у спадок поле. Брати його справедливо поділили — навпіл. Один брат був багатий і нежонатий, а другий — бідний і мав купу дітей. Настали жнива. Не йде сон на очі багатому братові, думки в голову лізуть: 

Я багатий, навіщо мені стільки збіжжя ? А мій брат бідний, йому треба годувати сім’ю !

  Устав з ліжка старший брат, пішов на своє поле, взяв кілька снопів і переніс на братове. Тієї ж ночі бідний брат міркував собі так: 

- Мій брат не має ні жінки, ні дітей. Єдине, що може його бодай трохи втішити, — це багатство. Допоможу йому побільшити багатство .


      Він устав, пішов на своє поле, взяв кілька снопів і переніс на братове. Вранці обидва брати потайки дуже дивувалися, що снопів на їхніх полях не поменшало. Те саме діялося наступними ночами. Кожен переносив своє збіжжя на братове поле, і обидва щоранку дивувалися, що його не убуває.

   Але однієї ночі, переносячи снопи, брати зустрілися на межі. Вони все зрозуміли, засміялися і радісно обійняли один одного. У цей момент почувся голос з неба: 

      - Місце, на якому об’явилося стільки братньої любові, заслуговує на те, щоб на ньому постав храм — храм братньої любові. 

      І справді, на тому місці цар Соломон збудував храм.

Дай відповіді на запитання
  •   Назвіть дійових осіб притчі.
  •  Чому багатий брат вирішив перенести кілька снопів на другу частину поля?
  •  Як вирішив втішити бідний брат багатого?
  •   Що зрозуміли брати, коли одного разу зустрілися вночі на межі?
  •  Що вони почули з небес? Презентація "Множення і ділення раціональних чисел"

Понеділок (27.04.2020)
Українська мова

Хто вас, діти, щиро любить,
хто вас ніжно так голубить,
хто кладе у постіль спати?
Хто ж вам казочку розкаже,
хто ж вам лялечку покаже,
як слабі ви цілі ночі,
не стуляє свої очі?
Хто ж вас, діти, взяв за руку,
вів у школу на науку?              
Чи здогадались ви, яка тема нашого тижня?
    - Правильно!
« Моя родина »
ЩОДНЯ повторюємо слова до теми тижня

Стіна слів (посилання для завантаження)


  Згадайте про особливих людей у вашому житті ‒ маму, тата, братиків, сестричок, бабусь та дідусів, про те, як у родині всі гуртом розв’язують проблеми, допомагають одне одному, поділяють турботи й радості. Поміркуйте про те, як треба ставитись до рідних.
Перегляньте відео.

Повторення. Сьогодні у нас є гість ’ (апостроф)
– На що він схожий? (на кому).
              Називається він «апостроф» і «живе» він у словах, позначає роздільну вимову, стоїть після твердих приголосних, і літери Я, Ю, Є, Ї – після апострофа, ще й позначають по два звуки.

(Прогляньте відео Казка про "Апостроф")

Прочитайте слова з апострофом та відгадайте ребус
сім’я, м’яч, в’юн, п’ю, в’ється, під’їзд, з’їхав, комп’ютер.
Читання вірша «Моя сім’я»
Мама, тато, дід, бабуся –              
Всіх назву, не помилюся.
Старший братик і сестричка
В нас сімейка невеличка.
Не спиняйте, бо зіб’юся:
Мама, тато, дід, бабуся...
Старший брат, сестра і я
Отака у нас сім’я.
Складіть розповідь про свою сім’ю (метод «Продовж речення»).
(Самостійно запишіть в зошиті)

Мистецтво
Намалюйте свою сім’ю, підпишіть усіх членів сім’ї (їхні імена).

Математика


Повтори
- Кіт Матроскін зібрав 10 глечиків сметани, а вершків - на 7 глечиків більше. 
- Чи можна це назвати задачею? (Ні)
- Чому? (Немає запитання.)
- Отже задача складається з ... (умови і запитання)
Задачі ( усно)

  1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10 копійок. Скільки    

        коштує ручка?                   (40 копійок)

- Як ви отримали 40коп.? (взяли 4 монети по 10 коп10+10+10+10=40

   2. У швачки було 3 мотки тасьми по 10 дм у кожному. Для того щоб

        прикрасити сорочку вона використала 30 дм тасьми. Скільки тасьми

        у швачки залишилось?  (Я вважаю що 0 дм)

- Доведіть що відповідь правильна.             

   (10 дм у кожному мотку    10+10+10=30, а швачка використала 30 дм значить залишилось 0дм)

            Розв’яжіть задачу: 

Коли я народився, моїй мамі було 23 роки, а татові 24 роки. Зараз мені 6 років. Скільки років моїй мамі і батькові? 

⇒Складіть діаграму днів народження у сім’ї. Запишіть, у який місяць святкують день народження члени сім’ї.




Прийшов час трішки відпочити

                         Досліди число  59. ( УСНО)
- Якими способами  можна  утворити число 59? (З наступного числа, відняти 1    60-1=59   До попереднього числа, додавши 1.  58+1=59    ; з десятків та одиниць   50+9=59)
- Дайте характеристику числу 59 за планом:(усно)
     1) Яке це число - одноцифрове чи двоцифрове?
     2) За допомогою яких цифр воно записано?
     3) Що позначає кожна цифра в записі числа 59?( 5-десятків; 1-одиниця)
     4) Як число 59 можна утворити з десятків та одиниць?( 5дес.+9 од.)
     5) Назвіть наступне та попереднє число до числа 59.
     6) Як число 59 можна утворити з наступного до нього? з попереднього?
У кожному ряді знайдіть" зайве" число.(усно)
40       8       90      16      20
50      70     14      20      90
7          5        3         9       15    6
(У першому ряді "зайве" число 8, бо воно одноцифрове, а решта - двоцифрові;  у другому ряді "зайве" число 14, тому що решта чисел круглі; у третьому ряді "зайве" число 15, бо решта одноцифрові.)
ПОВТОРИТИ (усно)
 - Як ви розумієте поняття "сума розрядних доданків?" Що треба зробити, щоб подати число у вигляді суми розрядних доданків?   (Треба записати число у вигляді суми десятків і одиниць. 45=40+5)

Четвер (23.04.2020)

Доброго ранку, мої старанні дітки!  

Математика
Повторення.
     Діти, будь ласка, перегляньте відео. 

     Виконайте усно.



    Відповіді на запитання записуємо у зошит.
    (Шановні батьки, в кінці є самоперевірка )



   Виконай усно.
    Прийшов час трішки відпочити.

Українська мова
Я впевнена, що ви кожного дня повторюєте словникові слова. А сьогодні я хочу щоб ви повторили - ввічливі слова (не забувайте використовувати їх кожного дня у мовленні).

Слухання твору Олени Кобець-Филимонової 
і виконання завдань до тексту 
Сім художників

Були собі на світі сім друзів-художників, і всі семеро мешкали в одному     містечку. А над тим містечком постійно висіли сірі хмари. І від них на все   містечко падала велика сіра тінь. Не було видно небесної блакиті. Не було   видно оранжевого сонця. Не було видно зеленого листя. Тому все, що         малювали художники, було сірим. Адже вони ніколи не бачили яскравих барв.
 І фарби в них були тільки сірі.
Та одного разу налетів на місто вітер і розігнав хмари. Вибігли художники на вулицю – очам не повірили:
– Яке гарне небо! – вигукнув один.
– Яке гарне сонце! – вигукнув другий.
– Яке гарне листя! – вигукнув третій.
– Та й взагалі, яке все-все гарне! – вигукнули друзі й відразу заходились малювати. Але яскравих малюнків сірими фарбами, звісно ж, не намалюєш. Що робити?
– Друзі! «Ходімо шукати кольорові фарби!» —сказав один із художників.
Взяли вони сім відерок і сім пензликів та подалися у мандри. Довго блукали по світу й дивувалися всьому, що бачили. Адже, живучи в сірому місті, вони не знали, що на світі є червоний-червоний мак у зеленій траві, біла ромашка з жовтенькою серединкою; що сонечко вдень золоте, а ввечері – пурпурове…. Про все дізналися художники, все запам’ятовували. Якось піднялися вони на високу гору. Глянули вниз – усе як на долоні: і річки, і луки, і ліси… замилувалися красою художники й почали мріяти:
– Ой, як я хочу намалювати мак!
 – А я сонечко!
– А я листочок!
– А я кульбабку!
– А я небо!
– А я дзвіночок лісовий!
– А я фіалку!
І тільки-но отак сказали, як у небі з’явилась барвиста веселка.
– Давайте свої відерця, – усміхнулась веселка і подарувала художникам свої кольори.
А потім зникла… але то нічого, бо коли її підуть шукати інші художники, вона знову з’явиться й подарує їм свої нові кольори. Щоб кожен зміг намалювати, що тільки забажає: червоні маки, оранжеве сонечко, жовту кульбабку, зелене листячко, блакитне небо, синій дзвіночок, фіолетову фіалку.
Вправа «Мікрофон»
Чому веселка зникла?
- Що подарувала веселка художникам?
- Скільки було друзів художників?
- Чому все, що намалювали художники було сірим?
- Що зробив вітер?
- Чому художники не знали, що в світі є червоний мак?
- Що мріяли намалювати художники?

Я досліджую світ

ПРОТИПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА

1. ПОДИВИСЬ ВІДЕО

Запам'ятай! Правила пожежної безпеки. 
  •      Не вмикати в одну розетку кілька електроприладів.
  •     Не ставити електроприлади поблизу предметів, які можуть загорітися.
  •     Не сушити речі біля плити, на обігрівальних приладах, на печі.
  •   Без нагляду дорослих не користуйся петардами, бенгальськими вогниками, феєрверками.
  •     При користуванні електроприладами бути уважними та обережними.
  •       Не залишати без нагляду ввімкнені електроприлади.
  •     Не користуватися несправними електроприладами.
2. Дай відповіді на запитання:
- Назвіть номер телефону пожежної служби.
- Які правила пожежної безпеки тобі запам’яталися?
- Назви легкозаймисті речовини.
- Чому не можна гасити водою палаючі електроприлади?
- Що може спричинити пожежу?
ЗАПАМ'ЯТАЙ!

   Я дякую Вам за роботу. Впевнена, що кожен з 

 вас старанно працює.




Середа (22.04.2020)

Доброго ранку, любі дітки!  

Математика
Усний рахунок.
- Як називаються числа при додаванні?( доданок,доданок,сума)
- Яке число при додаванні найбільше?(сума)
- Чи може сума дорівнювати одному із доданків?( якщо один із доданків-0)
- Як називаються числа при відніманні?( зменшуване, від'ємник,різниця)
Яке число при віднімання найбільше?( зменшуване)
Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?( якщо від'ємник = 0)
- Назвіть числа в яких 4 десятки. (40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49.)
- Назвіть числа в яких 9 одиниць. (9, 19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 99.)
-  Яке число містить 8 десятків? (80)
Назвіть наступні 9 чисел. (81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89)
Чим вони схожі? (Усі ці числа містять 8 десятків.)
 До кожного з названих чисел назвіть число, яке на один десяток менше.
    (71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79.)
 Що змінилося у числах? (У числах змінилися десятки , а без змін залишилися одиниці.)
- Назвіть числа 6-го десятка. (51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60.)
- Назвіть найменше і найбільше число 3-го десятка. (21, 30)
Пригадай 

Прочитай, як із
рівності на додавання утворили дві рівності на віднімання
Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти

відомий доданок.


ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ УСНО


ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ ПИСЬМОВО


Мистецтво

Розмалюй і виріж. 














Українська мова
Віднови і прочитай.

 Прочитай оповідання Іванни Кураш 
Олівці-малювці і веселка
Дай відповіді на запитання
- Про які кольори згадувалося в оповіданні?
- Які умови потрібні для того, щоб з’явилася веселка?


Вівторок (21.04.2020)

Доброго ранку, мої самостійні діти!
Розпочався новий тиждень дистанційного навчання.
Стіна слів (посилання для завантаження) - кожного дня повторюємо слова до теми тижня.

Математика

Працюємо УСНО
1. Пригадуємо


- Назвіть число, у якому 1 десяток 7 одиниць; 1 десяток 3 одиниці; 2 десятки.
Число 15 зменшити на 15.
- Число 14 збільшити на 1.
- Запишіть різницю чисел 11 і 1.
- Суму чисел 10 і 6 зменшити на 1.
- Скільки одиниць у числі 18?

2. Вивчення нового матеріалу 

Щоб порівняти двоцифрові числа, потрібно спочатку порівняти

в них кількість десятків, а тоді, якщо їх кількість

однакова, — кількість одиниць.

        54 >45                  У числі 54 є 5 десятків, а в числі

                                       45 — 4 десятки. 5 дес. > 4 дес. Отже, 54 > 45.

        72< 78                  В обох числах десятків порівну.

                                      Тому потрібно порівняти одиниці, 2 < 8.



Українська мова


Виразно читаємо.


Запам'ятовуємо.


Списуємо та розфарбовуємо.



Понеділок (13.04.2020)

                     

П'ятниця (10.04.2020)


Четвер (09.04.2020)


Середа (08.04.2020)

Рахунок в межах 100.

Рахунок в межах 100 (двоцифрові та одноцифрові).

Вівторок (07.04.2020)


Понеділок (06.04.2020)


Презентація «Карантин? Не нудьгувати, рахувати і читати»


Презентація «Карантин? Ми не сумуємо, а читаємо й малюємо»


























Немає коментарів:

Дописати коментар